13 Μαρ 2011

Τζάμπα ήττα

Κάποια πραγματάκια που είδα εγώ χτες:
- Πολύς κόσμος στο γήπεδο, πολύ καλή ατμόσφαιρα και χωρίς γκρίνιες στην κερκίδα (τα 7700 δηλωμένα εισιτήρια δεν μπορώ να τα εξηγήσω)
- Το γρήγορο γκολ (πάλι... Ξάνθη) δεν έκοψε τα πόδια μας αλλά σίγουρα πρέπει να το προσέχουμε στο μέλλον
- του χρόνου βάλτε θεούς και δαίμονες να πάμε playoffs
- και πάλι γρήγορο γκολ στο β' ημίχρονο... έλεος
- Παπαστεριανός μπακ... γελάει ο κόσμος
- χωρίς τις απουσίες του Χοσέμι και του Γκαρσία νομίζω το χτυπούσαμε το ματσάκιον...
- το 1-3 είναι μαγική εικόνα...
- πόρνη μπάλα, πάνω στην γραμμή έσωσε ο αμυνόμενος!!
- ά ρε βάζελε την γλίτωσες πάλι
- επόμενο ματς πάλι στο ΚΑΥΤΑ με Πανιώνιο... θα 'ναι ντροπή να είμαστε λιγότεροι απ ότι με Αστέρα

υγ1. άιντε Καραγκούνα (αυτό δε σημαίνει πως πετάμε οτιδήποτε στο κόρνερ)
υγ2. 0-3 το βόλεϊ τον Πανελλήνιο... πάμε γερά....
υγ3. ήμουν χτες κατά τις 10 έξω από ΚΑΥΤΑ και έφευγε η αποστολή του λαγού, και το περιπολικό μπροστά ήταν. Μας λέει (εμένα + φίλο μου) ο μπάτσος "Φύγετε" λέει ο Παοκτσής φίλος μου "Να χαιρετήσω θέλω" ΕΛΕΟΣ ρε μπάτσοι κρατούσα και μια ντουντούκα τι θα τους έκανα δηλαδή θα τους ξυπνούσα;